Najnowsze Wpisy

pierwszy dzień... Komentarze (47)
26. kwietnia 2011 17:23:00
linkologia.pl spis.pl

dzisiaj jest moj pierwszy dzien na tym blogu, juz wczesniej mialam zamaiar zalozyc blaga na ktorym opisywalam bym co sie dzieje w moim zyciu...  no wiec mam 18 lat i mieszkam w Ipswich (Wlk. Brytania) chodze do collegu na profesjonalne gotowanie, mieszkam tu 2 lata, nie jest zle ale zawsze moze byc lepiej. W pl mieszkalam w malej miejscowosci kolo krakowa ale musialam sie tu przeniesc poniewaz moi starsi tu przyjechali. zanim mnie zabrali do uk mieszkalam rok z dziadkami... to byla jednym slowem masakra!

18madzia18 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

nadiia | sara-wrocek | stigmatized | nicolle | agusia91 | Mailing